De status van je bestelling vind je gemakkelijk terug in je klantaccount.
Ga naar www.maxilia.nl en log in met je klantaccount. Navigeer vervolgens naar 'Bestellingen' en zie achter je gewenste bestelling wat de huidige status is.
Wat betekenen de statussen?
Betaling afronden:
De bestelling kan nog niet beginnen. Rond je betaling af in je klantaccount om verder te gaan.
Waiting for assets
Jouw bestelling is binnen! Je kan nu je bestanden uploaden die nodig zijn voor de personalisatie. Denk hierbij aan de tekst en/of logo die je op het product wenst te hebben. Je kan deze bestanden uploaden in je klantaccount. Vergeet hierbij niet om je upload te bevestigen als je klaar bent.
In progress
We hebben je bestanden ontvangen en gaan aan de slag met jouw drukproef. Zodra deze klaar is ontvang je een mail in je inbox. In het klantaccount kan je de drukproef bekijken. Keur hem goed zodat de productie kan beginnen, of geef aan wat je veranderd wilt hebben. Dan passen we het voor je aan tot je tevreden bent!
Done:
Jouw producten zijn gepersonaliseerd en klaar voor verzending! Je ontvangt een track & trace link per mail op het moment dat je bestelling onderweg is.
Cancelled:
Jouw bestelling is geannulleerd en wordt niet meerr opgepakt. Dit kan zijn nadat je het zelf geannulleerd hebt, of automatisch, als er na enkele dagen nog niet betaald is. Wil je de bestelling toch doorzetten? Neem dan even contact op met onze customer success specialists. Zij helpen je verder.