bedrijfslogo
Kennisbank
  • Ga naar maxilia.nl
Garantie
  • Account
  • Bestellen
    • Algemeen
    • Bestelling
    • Offerte
  • Bezorgen
  • Betalen
    • Betaling algemeen
    • Achteraf betalen met Billie
  • Producten
  • Personaliseren
  • Certificering
  • Garantie
  • Contact
      Terug naar start
      1. Kennisbank
      2. Garantie
      • Account
      • Bestellen
        • Algemeen
        • Bestelling
        • Offerte
      • Bezorgen
      • Betalen
        • Betaling algemeen
        • Achteraf betalen met Billie
      • Producten
      • Personaliseren
      • Certificering
      • Garantie
      • Contact

      Garantie

      Lees hier alles over onze voorwaarden en hoe je van de garantie gebruik maakt
      • Ik wil mijn gepersonaliseerde producten retourneren. Kan dat?
      • De producten zijn verkeerd bedrukt. Wat moet ik doen?
      • Wat is een niet-goed-geld-teruggarantie?
      • Kan ik mijn retourzending volgen?
      • Ik heb verkeerde producten ontvangen. Wat moet ik doen?
      • Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?
      • Mijn pakket is zoekgeraakt tijdens de verzending. Wat moet ik doen?
      • Wat moet ik doen als mijn pakket niet (op tijd) wordt bezorgd?
      • Ik wil onbedrukte producten retourneren. Kan dat?
      • Ik heb een klacht over mijn product/bedrukking. Hoe meld ik dit?
      • Tot wanneer kan ik een klacht over mijn bestelling melden?
      • Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?
      • Wat zijn de retourvoorwaarden en -kosten?
      • Ga naar maxilia.nl